У системі художньо-естетичної освіти учнів одне з найважливіших місць займає мистецтво.
Дійовим засобом естетичного виховання школярів є, зокрема, мистецтво танцю, яке ефективно впливає на всебічний розвиток особистості. Продуктивність художнього виховання дітей засобами хореографії зумовлена синтезуючим характером хореографії, яка об’єднує в собі музику, ритміку рухів. Саме хореографічне мистецтво успішно реалізує розвиток зорових, слухових і рухових форм чуттєвого і емоційного сприйняття світу, знімає розумову втому і дає додатковий імпульс для розумової діяльності.
Хореографія, як вид мистецтва, має специфіку, яка, в свою чергу, визначає особливості професії педагога-хореографа. Крім досконалого знання предмета, педагог-хореограф повинен знати методику викладання хореографії, педагогіку, особливості фізичного розвитку дітей різного віку, володіти азами музичної грамоти, бути в якійсь мірі психологом, який аналізує душевний стан своїх підопічних. Від загальної культури світогляду моральних та естетичних принципів викладача залежить якими стануть його вихованці. Вчитель хореографії, як і загалом інший вчитель, має стати прикладом для своїх учнів. Педагог необмінно повинен бути добрим організатором творчого процесу. Висока вимогливість і до себе, а не тільки до учнів – одне з першочергових завдань викладача.
Саме таким є наш учитель хореографії – Воробйова Юлія Петрівна. Вона ще змалечку прищеплює учням любов до цього виду мистецтва. На уроках хореографії, які є інтегровані у навчальний процес учнів 2-4-х класів вони дають учням початкову хореографічну підготовку, виявляють творчі нахили дітей, задовільняють їх потребу в руховій активності, розвивають почуття ритму, хореографічну виразність, координацію рухів і на цій основі виховують художній смак, уміння повноцінно сприймати мистецтво танцю.
Свою творчу діяльність педагоги-хореографи продовжують і на гуртковій роботі. При школі працюють гуртки бального танцю, під керівництвом Лариси Володимирівни Мочульської та гурток народного танцю, ансамбль «Струмочок» під керівництвом Воробйової Юлії Петрівни. Їхні вихованці з їх неповторними хореографічними та вокально-хореографічними композиціями є прикрасою будь-якого чи то шкільного, чи то міського свята. Учні нашої школи з величезним бажанням відвідують ці гуртки і з насолодою демонструють свою творчість вдячним глядачам.
Учитель хореографії та керівник хореографічного колективу:
Воробйова Юлія Петрівна, 1975 рік народження, спеціаліст вищої категорії,
дата останньої атестації 2012
|
Юлія Петрівна очима своїх учнів. Прочитати... | ||
|
New Cell | ||
New Cell | |||
New Cell |
-
-