Неділя, 24.11.2024, 08:17
Червоноградська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №8
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Олімпіади та МАН [0]
100% молодіжна [9]
Совгар Марія Іванівна [11]
Кудрик Алла Петрівна [6]
Українська мова та література [4]
Виховна робота [1]
Новинки літератури [1]
Доброчинська Окана Володимирівна [0]
Форма входу
Режим роботи

І СЕМЕСТР
  01.09.21 - 30.12.21
Осінні канікули:
  24.10.2021 - 31.10.2021

Зимові канікули:

  31.12.2021 - 09.01.2022

ІІ СЕМЕСТР

  10.01.22 - 03.06.22
Весняні канікули:
  19.03.2022 - 27.03.2022

Структура 2021-2022 н.р.  

Календар
«  Березень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

 Блог
Головна » 2012 » Березень » 5 » Домашня самостійна робота учнів
14:45
Домашня самостійна робота учнів
Домашня робота – це логічне продовження шкільних занять за завданням вчителя  з установленими термінами виконання.
 Домашні завдання  даються вчителями з метою  закріплення, поглиблення, розширення і систематизації  знань; формування умінь; самостійного  оволодіння новим програмним матеріалом;  для розвитку   самостійності мислення.
         Розрізняють домашні роботи  для учнів    поточного і випереджального характеру.
         Ну, хто любить  ці домашні завдання?… Нудно, неефективно, віднімають  купу часу, і  ніколи немає гарантії, що вони не списані  на перерві в приятеля-відмінника. Але  ж  не таке вже цей  зло - домашні завдання?
         Якщо зробити їх захоплюючими, запропонувати дитині можливість вибору, щоб вона розуміла, що і навіщо робить, проблема двійок за невиконані завдання зникне сама собою.
         Сучасна школа все частіше пропонує учневі стати активним учасником власного процесу, причому не тільки в класі, але і  вдома. Завдання додому
         Може виходити  не  тільки  від педагога, а  часто  стає процесом і результатом самостійного вибору учня.
           Традиційне домашнє завдання  це і домашня творчість . У багатьох школах діти працюють над власними проектами і творчими роботами, коли кожен  учень вибирає цікаву  для нього проблему, прийнятний для нього спосіб роботи, адже домашнє завдання теж може виступати як творчий проект, причому проектна діяльність доречна практично з   усіх навчальних дисциплін .
Це можуть бути розробка і створення діючих макетів, навчальних посібників для школи, виконання конкретної практичної роботи (палітурні роботи, дизайни-проекти для школи) , опис наукової проблеми або культурного явища, історичного процесу  , проведення й опис експерименту, постановка спектаклю, організація і презентація конкурсу або виставки робіт учнів, вчителів або батьків, створення лінгвістичного журналу. Ці проекти вимагають великих витрат часу, і виконувати їхній краще в невеликій групі.
         Організація самостійної роботи, керівництво нею - це відповідальна і складна робота кожного вчителя.    Виховання активності і самостійності необхідно розглядати як складову частину виховання учнів.   
         Самостійна пізнавальна діяльність учнів має велике значення , але дитину потрібно навчити працювати самостійно. Це і робота з підручником, з науковою літературою, словниками, енциклопедичними виданнями.  Все це     необхідно  для формування зрілої особистості.
          Коли ми говоримо  про формування  у школярів самостійності,  маємо    на увазі два  тісно  тісно пов’язані  між собою завдання:  
          Перше    полягає в тім, щоб розвинути   в учнів самостійність у пізнавальній діяльності, навчити їх самостійно опановувати знаннями, формувати свій світогляд;   
         Друге  - у тому, щоб навчити їх самостійно застосовувати наявні знання в навчанні і практичній діяльності.
         Самостійна робота не самоціль. Вона є засобом боротьби за глибокі і міцні знання, засобом формування в учнів  активності і самостійності як рис особистості, розвитку їхніх розумових здібностей. Об'єктом навчання  є самостійна діяльність школяра, а предметом - умови її реалізації.   Актуальність цієї проблеми безперечна, тому що знання, уміння, переконання, духовність не можна передати від  вчителя   до учня .
 Цей процес  включає і знайомство, і сприйняття, і самостійну переробку  того, про що дізнався,   і  усвідомлення, і прийняття   умінь і понять
Категорія: Совгар Марія Іванівна | Переглядів: 2976 | Додав: оператор | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024
Архів записів
Пошук
Відеоуроки тут

Математика

ГДЗ по геометрії в 3d

...

Відвідайте проект
Статистика


Конструктор сайтів - uCoz