Є різні думки щодо цього. Вчитель
зростає вчителем, якщо він народжується ним.
Йому не потрібна
атестація, він сам шукає шляхів до дитини, старається знайти нові підходи, методи.
Період атестації,
звичайно, піднімає статус учителя, збагачує його. Бо потрібно подумати, над
якою проблемою будеш працювати, як її захистити. Як оформити папку…
Але чи впливає це на зростання майстерності вчителя? Чи , справді,
вчитель стає мудрішим, коли назбирає
повну папку різноманітних матеріалів, передруків з різних джерел? Хіба не краще
було б, якби вчитель сам вдосконалився,
прочитавши якийсь методичний матеріал з
теми, яка його цікавить, підібрав би дидактичний матеріал, поділився своїми
проблемами на сторінках методичного посібника або знайшов час для підготовки
розробки уроку з якоїсь теми? А тим
часом «переводить» гори паперу для
формування папки.
Істина в тому, щоб вчитель
думав, працював над собою, піднімався на духовну висоту, навчивсь відповідати
за самого себе. А примусити його
змінитись ніхто не зможе, якщо він не захоче сам. Відповідальність за себе, значимість свого «Я»- тільки через
розуміння самого себе. І диво перетворення обов’язково відбудеться! |