П`ятниця, 24.11.2017, 02:49
Червоноградська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №8
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Форма входу
Режим роботи

І СЕМЕСТР
  01.09.15 - 30.12.15
Осінні канікули:
  21.10.2015 - 27.10.2015

Зимові канікули:

  31.12.2015 - 19.01.2016

ІІ СЕМЕСТР

  20.01.16 - 29.05.16
Весняні канікули:
  28.03.2016 - 01.04.2016

Структура 2015-2016 н.р.  

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
 Готовність дитини до школи

Орієнтовні конкурсні завдання для співбесіди з дитиною під час конкурсного приймання учнів до класів, що працюватимуть за науково-педагогічним проектом «Інтелект України»

Сторінку підготувала практичний психолог ЧСШ №8
Леся Василівна Кекіш 

 

Психологічний портрет ідеального першокласника

 

 

1         Діагностика світоглядної поінформованості та ставлення до школи  

         1.1.  Запас знань про навколишнє середовище

         1.2. Ставлення до школи

2         Діагностика навчально-значущих психофізіологічних функцій

           2.1.Фонематичний слух

           2.2. Розвиток зорово-моторної координації. Графічний диктант

           2.3. Тест копіювання складів

           2.4. Слухове запам’ятовування

3.        Діагностика розвитку пізнавальної активності

           3.1. Виключення на малюнковому матеріалі

           3.2. Узагальнення понять

           3.3. Класифікація геометричних фігур

           3.4. Розуміння змісту серії малюнків

Компоненти психологічної готовності

1. Мотиваційна готовність:
 наявність пізнавальних інтересів
 бажання ходити до школи, приймати систему вимог, які ставить школа

2. Емоційно-вольова готовність:
 вміння керувати своєю поведінкою
 збереження працездатності протягом навчального дня
 емоційна стійкість (регуляція емоцій)
 довільна регуляція уваги (її концентрація, стійкість, переключення)
 вміння стримувати свої імпульси (наприклад, не перебивати інших під час розмови)
 уміння продовжувати дію, докладаючи для цього вольові зусилля

3. Комунікативна готовність:
 бажання спілкуватися з дорослими та ровесниками
 вміння встановлювати контакт з вчителем
 збереження відчуття дистанції
 вміння встановлювати контакт з ровесниками
 вміння входити в дитячий колектив і знаходити своє місце в ньому
 вміння працювати в групі
 вміння підтримувати стосунки певний час

4. Інтелектуальна готовність:
 спостережливість
 розвинена уява
 вміння орієнтуватися в просторі і часі
 розвинене наочно-образне мислення (вміння виділяти суттєве в явищах навколишнього світу, вміння порівнювати)
 розвинена моторика дрібних
 розвинена моторика м’язів кисті руки (вміння володіти олівцем, ножицями, пензликом тощо)
 хороша пам’ять
 вміння сприймати і виконувати словесні інструкції, пояснити хід своїх дій
 передумови абстрактно-логічного мислення (здатність розуміти символи, формулювати запитання, знаходити причини явищ, робити висновки)

5. Педагогічна готовність:
 навички читання
 навички лічби
 навички письма
 навички малювання
 чисте мовлення
 вміння розгорнуто відповідати на питання
 достатній словесний запас
 достатній рівень загальної обізнаності

 

Десять «золотих правил» для батьків


1. Не марнуйте часу дитини.
2. Формуйте самоповагу.
3. Навчіть дитину спілкуватися.
4. Пильнуйте, щоб дитина не стала «телеманом».
5. Виховуйте відповідальність, порядність.
6. Потрібно навчити дитину шанувати сім'ю.
7. Подбайте про гарне оточення.
8. Будьте вимогливим.
9. Привчайте дитину до праці.
10. Не робіть за дітей те, що вони можуть зробити самі.

Copyright MyCorp © 2017
Архів записів
Пошук
Відеоуроки тут

Математика

ГДЗ по геометрії в 3d

...

Відвідайте проект
Статистика


Конструктор сайтів - uCoz