П`ятниця, 15.12.2017, 19:06
Червоноградська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №8
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Форма входу
Режим роботи

І СЕМЕСТР
  01.09.15 - 30.12.15
Осінні канікули:
  21.10.2015 - 27.10.2015

Зимові канікули:

  31.12.2015 - 19.01.2016

ІІ СЕМЕСТР

  20.01.16 - 29.05.16
Весняні канікули:
  28.03.2016 - 01.04.2016

Структура 2015-2016 н.р.  

Календар
«  Квітень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
 
Головна » 2016 » Квітень » 28 » Батькам майбутніх першокласників
09:24
Батькам майбутніх першокласників

До уваги батьків майбутніх першокласників!

Орієнтовні конкурсні завдання

для співбесіди з дитиною  під час конкурсного приймання учнів  до класів, що працюватимуть за науково-педагогічним проектом «Інтелект України»

  1. Визначення рівня психосоціальної зрілості дитини.

У формі бесіди дитина відповідає на запитання типу:

 

- Назви своє прізвище, ім’я, по батькові. 

- Назви прізвище, ім’я, по батькові мами і тата.

- Назви свою домашню адресу.

- Ким працюють твої тато і мама?

- Скільки тобі років?

- Скільки тобі років було два роки тому?

- Яких тварин, птахів ти знаєш?

- Коли ти спиш – вдень чи вночі?

- Після чого і перед чим настає весна?

- Назви сусідні дні тижня з вівторком.

  1. Визначення рівня розвитку короткочасної пам’яті дитини та здатності до навчання.

       Дитині один раз читають перші два рядочки вірша і просять повторити. Якщо дитина помилилась, то їй ще читають вірш (але не більше трьох разів). Аналогічно вивчають другу половину вірша. Потім дитині читають цілий вірш, і вона повинна повторити напам’ять (вірш приблизно 4 рядки по 4-5 слів у кожному).

Зразок:

А ми шпаківні будували
Як розпускалися садки,
До нас весною завітали
Веселі наші співаки.
 

  1. Визначення рівня сформованості мислення.

Дитині пропонують картинки з чотирма різними предметами, один із яких є зайвим. Дитина повинна визначити, який предмет і чому є зайвим. Оцінюється правильність та швидкість вирішення.

Наприклад: Кіт, собака, корова, ластівка.

Зайве – ластівка, тому що кіт, собака і корова – це тварини, а ластівка – птах

  1. Визначення рівня сформованості просторового мислення.

За методикою «Прогресивні матриці Равена» дитині показують малюнок, на якому начебто зображені два килимки, а також ніби клаптики тканини, які можна використати, щоб залатати дірочки на килимах таким чином, щоб малюнки на килимках та клаптиках не відрізнялися. Дитина повинна вибрати, який клаптик підходить до кожного килимка та обвести його.

 

5. Перевірка навичок читання.

Дитина протягом однієї хвилини читає казку.

 

15 і більше слів – високий рівень,

10-14 – достатній рівень,

5-9 – середній рівень,

0-4 – початковий рівень.

6. Визначення уміння дитини орієнтуватись на зразок, точно копіювати його, виявлення особливостей розвитку довільної уваги, просторового сприйняття, моторики руки.

Дитині пропонують намалювати на чистому аркуші такий самий малюнок, який зображений на картинці, що кладуть перед дитиною.

7. Визначення довготривалої пам’яті. 

Дитині пропонують згадати і розповісти вірш, який вивчили на початку бесіди.

 

Бажаємо успіху!!!

 

Переглядів: 441 | Додав: оператор | Рейтинг: 2.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2017
Архів записів
Пошук
Відеоуроки тут

Математика

ГДЗ по геометрії в 3d

...

Відвідайте проект
Статистика


Конструктор сайтів - uCoz